Hlavní stránka | Seznam oborů/specializací | Seznam všech skupin předmětů | Seznam všech předmětů | Seznam rolí                Návod

Předmět je základní jednotka výuky, jejímž prostřednictvím si student osvojí ucelenou část souboru znalostí a dovedností, potřebnou pro zvládnutí studijního oboru/specializace. Za věcný obsah předmětu zodpovídá garant předmětu. Časovou náročnost předmětu zhruba vyjadřuje atribut předmětu rozsah kontaktní výuky. Například rozsah = 2+2  značí, že předmět bude mít týdně dvě hodiny přednášek a dvě hodiny cvičení týdně. Na závěr semestru musí vyučující provést vyhodnocení, nakolik si ten který student osvojil poznatky a dovednosti, kterých měl během výuky nabýt. Jakým způsobem toto hodnocení vyučující provedou určuje atribut způsob zakončení. U předmětu lze definovat, že předmět je zakončen pouze zápočtem(Z), klasifikovaným zápočtem(KZ), pouze zkouškou(ZK), nebo zápočtem a zkouškou(Z,ZK). Náročnost úspěšného absolvování předmětu je vyjádřena ECTS kreditními body. Výuka předmětu probíhá během semestru. Opakovaně se předmět vyučuje vždy v zimním(Z), nebo v letním(L) semestru každého akademického roku. Výjimečně může předmět být nabízen studentům v obou semestrech(Z,L). Za organizační zajištění výuky zodpovídá přiřazená katedra, která zejména vytvoří časový rozvrh předmětu a zajistí pro předmět vyučující. Někteří přednáší a zkouší, jiní vedou cvičení a udělují zápočty.
Obsahová náplň a další organizační informace, týkající se předmětu je popsána pomocí různých popisných textů(anotace, týdenní osnova, literatura, apod.)
$DODATEK_POPIS
DA-SEA Software Engineering And Architecture Rozsah kontaktní výuky: 30KP+30KC+30KS
Vyučující: Způsob zakončení: Z,ZK
Zodpovědná katedra: 18102 ECTS Kredity: 9 Semestr: Z,L

Anotace:
Basic software engineering structures, practices, and patterns are explained in a realistic software engineering environment using the Java progarmming language. Practical assignments complement these lectures. Basic software architecture structures, practices, and patterns are explained and discussed, including various aspects of evolvability. Video lectures and a practical assignment deepen this. Teaching takes place at University of Antwerpen. See the web page https://www.uantwerpen.be/en/study/programmes/all-programmes/digital-business-engineering/about-the-programme/study-programme/

Osnovy přednášek:
See the web page https://www.uantwerpen.be/en/study/programmes/all-programmes/digital-business-engineering/about-the-programme/study-programme/

Osnovy cvičení:
See the web page https://www.uantwerpen.be/en/study/programmes/all-programmes/digital-business-engineering/about-the-programme/study-programme/

Literatura:
Mannaert, H. - Verelst, J. - De Bruyn, P.: Normalized systems theory - from foundations for evolvable software toward a general theory for evolvable design. Koppa 2016, ISBN 978-90-77160-09-1. See the web page https://www.uantwerpen.be/en/study/programmes/all-programmes/digital-business-engineering/about-the-programme/study-programme/

Požadavky:

Teaching takes place at University of Antwerpen.
See the web page https://www.uantwerpen.be/en/study/programmes/all-programmes/digital-business-engineering/about-the-programme/study-programme/

Předmět je zahrnut do těchto studijních plánů:
Plán Obor Role Dop. semestr
NIE-DBE.2023 Digital Business Engineering PV 2


Stránka vytvořena 1. 5. 2024, semestry: Z/2023-4, L/2022-3, Z/2021-2, L/2023-4, Z/2022-3, Z/2024-5, L/2020-1, L/2019-20, Z/2020-1, L/2021-2, Z/2019-20, připomínky k informační náplni zasílejte správci studijních plánů Návrh a realizace: J. Novák, I. Halaška