Hlavní stránka | Seznam oborů/specializací | Seznam skupin předmětů | Seznam všech předmětů | Seznam rolí                Návod

M | P | S | T
V jedné skupině jsou zahrnuty předměty studijního plánu, které hrají v plánu stejnou roli. Pomocí skupiny je implementováno ustanovení, které říká, že zisk ECTS kreditů za předměty studijního plánu musí být posbírán v předepsané skladbě. Studentovi nestačí získat kredity v počtu, který stanoví celý studijní plán. Musí splnit povinnosti, předepsané každou jednou skupinou plánu.
U každé skupiny je definována samostatná povinnost získat z dané skupiny alespoň předepsané minimum zisku kreditů, nebo úspěšně absolvovat předepsané minimum splněných předmětů (relevantní u skupiny, v níž jsou předměty s nulovou kreditní hodnotou, například tělocviky).
Jestliže je u skupiny definováno minimum zisku kreditů = možný zisk kreditů, potom student musí úspěšně absolvovat všechny předměty skupiny. V názvu role takové skupiny je obvykle slovo "povinné".
Jestliže je u skupiny definováno minimum zisku kreditů < možný zisk kreditů, které lze ze skupiny získat, potom mluvíme o skupině s povinností zvolit si a absolvovat alespoň za minimálně stanovený počet kreditů a kredity získané ze skupiny nad minimum zisku kreditů mají charakter volitelné.
Jestliže je u skupiny definováno minimum zisku kreditů = 0 a současně minimum splněných předmětů = 0, potom předměty skupiny jsou volitelné předměty.
Pro snadnější orientaci je každé skupině vedle názvu přidělena role, kterou její předměty v plánu hrají.
Seznam je řazen abecedně dle kódu katedry a jména předmětu.
Skupina: Povinné předměty bakalářského zaměření Počítačové inženýrství, verze pro ročníky 2015
Min. počet kreditů: 30   Možný zisk kreditů: 30   Min. splněných předmětů: 7 Role: PZ - Povinné předměty zaměření
Předmět Název
předmětu
Rozsah
výuky
Způs.
zakončení
Zim/Let
semestr
Dopor.
semestr
ECTS
kredity
Vyuču-
jící
Zodp.
katedra
BI-PAI Právo a informatika 2P ZK Z 1 3 18102
BI-MGA Multimediální a grafické aplikace 2P+2C Z,ZK Z 3 5 18102
BI-PYT Programování v Pythonu 2P+2C Z,ZK L 3 4 18102
BI-PGR.1 Počítačová grafika 2P+2C Z,ZK L 4 5 18102
BI-TUR Tvorba uživatelského rozhraní 2P+2C Z,ZK L 4 4 18103
BI-PGA Programování grafických aplikací 2P+2C Z,ZK Z 5 5 Chludil J., Richtr R. 18102
BI-SP2.1 Softwarový týmový projekt 2 2C KZ Z 5 4 18102


Stránka vytvořena 24. 4. 2024, semestry: L/2020-1, L/2019-20, L/2023-4, Z,L/2022-3, L/2021-2, Z/2019-20, Z/2024-5, Z/2023-4, Z/2020-1, Z/2021-2, připomínky k informační náplni zasílejte správci studijních plánů Návrh a realizace: J. Novák, I. Halaška